Траекторія професійного зростання
Траекторія професійного зростання.ppsx
Microsoft Power Point Presentation 1.4 MB
Науково-методична проблема.pps
Microsoft Power Point Presentation 3.1 MB

   29 грудня 2023 року відбулось засідання педагогічної ради, на якому учителі, що атестуються, обмінювались досвідом як вдосконалюють свою педагогічну майстерність, ділились планами на майбутнє.

 Так, учитель початкових класів Ніна Волошин у портфоліо представила  використання інноваційних технологій  на уроках у початковій школі  для роботи зі словниковими словами як засобом розвитку комунікативних навичок.

  Учителька української мови та літератури Ірина Федик  під час  демонстрації досвіду роботи поділилася традиційними та новаторськими підходами у проведенні  сучасного уроку української мови та літератури.                            

  Окрім того, практичний психолог Валентина Волянська ознайомила присутніх з вивченням рівня адаптації до нових умов навчання учнів 1 та 5 класів.

  23 лютого 2024 року відбулось чергове засідання педагогічної ради закладу, на якому досвідом роботи з колегами ділились учитель історії та основ правознавства Ольга Міщишин та педагог-організатор Надія Ковалик. Кожен з доповідачів демонстрував свої педагогічні досягнення та компетентності відповідно до Професійного стандарту.

 Зокрема, Ольга Андріївна представила до уваги колег роботу над розвитком критичного мислення учнів на уроках історії шляхом використання візуальних історичних джерел.

  Надія Степанівна звернула увагу присутніх на важливості формування ключових компетентностей та творчих здібностей школярів у виховному процесі.

 Бажаємо нашим колегам творчих успіхів, нових досягнень у педагогічній роботі!

ЗАСІДАННЯ МК УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

   У сучасній українській школі звертається велика увага на формування читацької компетентності молодших школярів. З цією метою необхідно постійно працювати над удосконаленням навичок читання, використовуючи різноманітні вправи і прийоми, вчити вибирати літературу, створити належні умови для розуміння й оцінки прочитаного, розвивати навички аналізу художнього твору. 

  На засіданні МК учителі початкових класів Волошин Н.В., Мелешко Л.О., Дудяк М.В., Кулинич Г.С. поділилися зацікавлюючими завданнями, інтерактивними вправами, освітніми платформами, які допоможуть дітям читати легко та із задоволенням.